onsdag 4. februar 2015

Vinteridyll

Heisann og godt nytt treningsår! Det er nå veldig lenge siden jeg har skrevet noe her. Etter krasjen på Færøyene var sykkesesongen over. Og med den forsvant alt av treningsmotivasjon også. Det ble en rolig treningshøst, der andre ting ble prioritert.

Nå er det nytt år og nye muligheter. Etter jul har det vært ok med trening. Svømming, styrke, ski og noen timer på rulla. Som vanlig blir det en del variasjon. Kroppen føles ok og det kjennes veldig bra.  

Jeg har foreløpig ikke satt meg noen mål for året. Jeg tror nok ikke det blir så mange heller. Det viktigste blir å ha det moro og få fine turer på ski og sykkel. Bormiotur er booket inn i slutten av mai, så da får vi ihvertfall sanket litt høydemeter. 

I dag gjorde jeg noe jeg har tenkt på lenge. Værmeldingen var fantastisk, så jeg jobbet sent i går kveld og startet like godt dagen i dag med en to mils skitur i Nordmarka. Sjekket inn på kontoret først klokken 12.00. Utrolig deilig. Kan anbefales!

Finn frem skia og få noen fine turer, det er strålende forhold! God tur :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar