torsdag 11. august 2011

Trening første halvdel av august

Etter et vellyket første ritt i høstsesongen, har jeg nå hatt to fine treningsuker. Det har blitt to bakkeintervalløkter i Grefsenkollen, to tempoøkter i Maridalen og en rolig langtur. I morgen blir det en rolig runde i Grimstad og så ritt i Mandal på lørdag. Formen er bra og det er meldt fint vær, så jeg håper det kan bli et hyggelig ritt. Dette blir første rittet mitt på Sørlandet. Litt spent på hva som venter. Ambisjonen er som vanlig å sitte med så lenge som mulig. Satser på at en fisketur i Grimstad på fredagskvelden skal gjøre susen :)
Jeg har forøvrig skaffet meg T2 Cobra clip-on tempobøyle (se bildet). Ganske morsomt å kjøre tempodrag med. Kommer nok til å bruke den en del i Maridalen. Muligens blir det også et lite temporitt på slutten av sesongen. Bare for gøy selvfølgelig. Men det gjelder jo all syklingen min :) Jeg flyttet frem setet bittelittegrann og fikk en ganske behagelig stilling. Er vel ikke akkurat Spartacus, men fikk et brukbart driv. Gikk nok litt fortere enn uten bøylen.

Møtte forresten unge Byberg i Grefsenkollen sist. Han så litt tung ut i bakken :) Han og Focc gutta gjorde seg klare til prestisjetunge Focc Grand Prix. Lykke til gutta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar