fredag 24. juni 2011

Alt klar for Lillehammer-Oslo 2011

Da er alt klart for 19 mil på sykkelen i morgen. Planen var å ta en rolig to mils tur på Trek'n idag, men været i Oslo satte en stopper for det. Ikke vært å skitne til godsykkelen. Istedet ble det 30 rolige minutter på rulle med gode gamle Everest'n (Sykkelen jeg brukte ifjor). Etter aktiviteten på Facebookgruppen til laget mitt idag, er det mange som er sugne på å trokke watt nå. Skal bli godt å komme igang.

Utstyret er pakket og klart:


Det blir to langestopp underveis. På min velfylte meny står for øvrig følgende:
  • 2 halve biter polarbrød extrem med ost og skinke
  • 2 halve biter polarbrød extrem med bringebærsyltetøy
  • 2 pakker med vestlandslefser
  • 2 små pakker med lierne potetlefser lefser
  • 2 maxime energibar
  • 1 Hobby sjokolade
  • 1 Snickers sjokolade
  • 2 flasker vann
  • 3 flasker maxime energy drikk electrolyte
  • 1 flaske maxime energy restitution

Været og vind ser også bra ut. Så da er det bare å glede seg og ønske alle lykke til!

Jeg har plassert min blogg i <a href="http://bloggurat.net/kart/registrere/8374/oslo%22%3EOslo%3C/a> på <a href="http://bloggurat.net/kart/%22%3Enorske bloggkart</a>!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar