mandag 16. april 2012

Sesongstarten nærmer seg

Pause i godværet på Jessheim
Etter jeg kom hjem fra Italia har det blitt litt variabelt med trening. Enkelte dager har det vært så kaldt at jeg ikke har vært særlig lysten på å sykle. Men noen mil har det da blitt. Denne helgen var det bedre. Fikk et par fine turer og fikk kjørt på litt. Tusenfryd tur alene på fredag. Gardermoen runden med Rudi, Magnus og Håkon på lørdag.

I morgen er det tid for årets første ritt. Spinn Cup i Helgeroa. Spinn Cup er en serie på 10 ritt som kjøres i Vestfold. Cupen arrangeres av Sandefjord Sykleklubb i samarbeid med andre lokale klubber. Rittene kjøres gjennom hele sesongen. Det er delt inn i to klasser. Uavhengig av alder. I Express I er det et meget høyt nivå. Jeg er nok mer på nivå med dem i Express II så har meldt meg på der. Forhåpentligvis kan jeg da være litt med.

Det er fortsatt tidlig på sesongen og formen er nok et stykke unna. Tar derfor rittet som det kommer. Det er viktigere ritt senere i sesongen. Men skulle muligheten by seg så skal vi vel alltids prøve :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar