onsdag 14. desember 2011

Rulletrening og fortsatt ingen snø

Helst skulle jeg hatt rulla til Edvald og Lars Petter...
Forrige onsdag lavet det ned. Men snøen forsvant like fort som den dukket opp. Nå er det bart og mørkt. Nedbøren består av regn og det er generelt ganske utrivelig ute.

Søndag ble det intervall på rulla. 2*20 min opp mot terskel. Mandag kjørte jeg en generell styrkeøkt. Hele kroppen og de fleste muskelgruppene. Har vært litt støl igår og idag :)  La derfor inn en rolig langkjøring i kveld. To timer på rulla er vel ikke det folk flest forbinder med en hyggelig kveld hjemme i stua. Men med film på tv kom jeg meg ihvertfall gjennom.


...men jeg må nok ta til takke med min noe mer ordinære Tacx

I utganspunktet hadde jeg ikke tenkt å kjøre langkjøring på rulla. De turene skulle jeg ha med ski under beina i flotte omgivelser i Nordmarka. Foreløpig er det desverre dårlig med skiforhold. Da er det bare å gjøre det beste ut av det og finne alternativer. Forhåpentligvis er det ikke lenge til en kan finne frem voks og glider igjen. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar