onsdag 29. juni 2011

Følg Tour de France 2011 her på Sykkelprat

Fokus er nå midlertidig flyttet fra egen sykling til årets høydepunkt i sykkelverden, Tour de France. Hver etappe vil bli omtalt og kommentert her på Sykkelprat. Jeg vil før hver etappe legge ut en kort presentasjon av etappen, samt mine meninger og tanker rundt hva en bør følge med på, være oppmerksom på og hva en kan forvente seg. Jeg vil også driste meg til noen tips på hvem en bør se opp for og hvem som er mine heteste favoritter. Etter etappene vil jeg oppdatere med en kort oppsummering. På denne måten slipper dere å lese side opp og side ned om touren. Dere finner det dere trenger å vite om Touren, her på Sykkelprat!

Før touren vil det komme en presentasjon av rittet og en presentasjon av favorittene.

Legg gjerne inn kommentarer og egne tips. God fornøylese med le Tour godtfolk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar